wtorek, 17 grudnia 2013

Tydzień 6 projektu u Cherry nails

Witam!!!
Dziś pokaże wam już ostatnie zdobienie do projektu Cherry nails .


Kształt do wykonania był taki:

Do wykonania zdobienia użyłam:
Lakier Lemax nr 1
Lakier Essence  colour & go nr 37
plus do tego stempel.
Na każdym paznokciu ułożyłam po jednej niebieskiej cyrkonii.
Całość pokryłam topem firmy Dor nr 0 .

A to już reszta moich zdjęć:








Ja bardzo przepraszam za skórki i w ogóle za wygląd moich pazurków:(
Zostałam zmuszona do ich całkowitego skrócenia gdyż prawie każdy nadłamał mi się w takim miejscu
że pomimo klejenia różnymi sposobami na drugi dzień złamanie było w innym miejscu:(
Oczywiście święta idą i ja znowu mam małe pazurki,prawie zawsze jak coś się święci to mi się pazur złamie.
No ale odrosną na nowy rok:)
Pozdrawiam gorąco:)
Dobranoc


4 komentarze:

  1. te krótkie paznokcie to jak nie Twoje, a zdobienie jest superowe z tym stemplem :) mi się podoba ja się tak dopaprałam tak samo przy tym ost tygodniu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne tylko te pozalewane skórki wyglądają nieestetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...