czwartek, 12 grudnia 2013

Kwiatki, bratki i stokrotki...

Witam!!!
Dziś przedstawię wam kolejne zdobienie do projektu u Ani .



W tym tygodniu do zmalowania mamy kwiatki:)mój ulubiony motyw na pazurkach:)
Ja postanowiłam namalować je metoda One Strok plus do tego połączenie French Manicur wykonany metoda Ombre Nails.
Do tego zdobienia użyłam niebieskiego i różowego lakieru firmy SAFARI
i oczywiście farbek akrylowych do zrobienia kwiatków.
A oto co mi  z tego wyszło:)

















Jak Wam się podoba?:)
Mała zapowiedz:)Już nie długo i u mnie pojawi się zimowe zdobienie:)
Jesteście ciekawe co to będzie takiego?:)
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. hehe ja wiem co będzie potem bo dziś widziałam :P a kwiatuszki pięknie wyglądają tak kolorowo że na tą zimę co mamy to aż dziwne :) ja sama mam u sb to wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za tak miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kwiaty ^^ sama nie mam cierpliwości do tej metody więc podziwiam Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...