środa, 10 sierpnia 2016

BPL-013 i BPL-022

Witam 
Dzisiaj pod lupa dwie płytki od Born Pretty Store .
Otrzymałam je w ramach współpracy ,sama je wybrałam z pośród wielu innych płytek.



Płytki posiadają wzory inne niż zwykle , takich jeszcze nie miałam :)
Wzory odbijają się idealnie , 
mały test na kartkach przed odbijaniem na pazurkach :)


Płytki można zakupić na stronie Born Pretty Story a dziale Nail art a dokładnie tutaj 
BPL-013 - <KLIK>
BPL-022 - <KLIK>
Obecnie jest na nie mega duża promocja bo z 5.99$ zostały przecenione na 2.99$
więc się opłaca właśnie teraz je kupić :)

Skorzystajcie również z mojego kodu rabatowego a otrzymacie dodatkowy rabat
na te jak i inne produkty :)
 http://www.bornprettystore.com/

A teraz pokaże Wam kilka zdobień z wykorzystaniem tych płytek :)













Zapraszam do zakupów :)

Jak Wam się podobają mani ?
Macie już te płytki w swoich kolekcjach ?

:)
Pozdrawiam


12 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...