wtorek, 10 grudnia 2013

Projekt Cherry Nails tydzień 5 :)

Witam!!!
Dzisiaj szybko ,tak samo jak szybko zrobiłam to zdobienie ,ponieważ nie za powiedziani goście się zjawili a ja z całym moim majdanem lakierowym w salonie:)
I cóż trzeba było się uwinąć ze wszystkim i tylko jedną rękę pomalowałam ,a zaplanowane były obie:)
Ruszam z kolejnym pomysłem do projektu u Cherry Nails.
A na ten tydzień zaplanowany kształt mamy taki:


Ja postanowiłam dużo tym razem nie myśleć sama bo mały zarys pomysłu podsunęła mi Anita Nails:)
I za to jej dziękuję:*Już wczoraj miałam malować ale mi zeszło z czym innym:)
A teraz do tematu:)zaczęłam tak...

Jako bazy pod moje zdobienie użyłam niebieskich lakierów firmy SAFARI.
Do dalszej części mani potrzebowałam już tylko kawałka gazety i farbek akrylowych .
Ciekawe pewnie jesteście dlaczego gazety?
To ja już wam wszystko tłumaczę:)
Dlatego gazety bo zachciało mi się listu miłosnego na paznokciach i takowy wykonałam za pomocą gazety i kilku kropli spirytusu:)A oto mój "pijany" efekt listu i kolejne zdobienie do projektu:)







Mi się nawet podoba chociaż nie planuje trzymać tego zdobienia zbyt długo ale chociaż ten jeden dzień:)
A Wam jak się podoba?
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. ale się tu dzieje na tych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe :)
    podoba mi się efekt uzyskany przy pomocy gazety, od dawna chcę sobie taki zrobić, ale jeszcze nie miałam czasu sprawdzić jak to wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miałaś świetny pomysł! super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten pomysł na kopertę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wymyśliłaś bardzo mi się podoba i cieszę się że pomogłam Ci z pomysłem na ten tydzień chociaż zadanie a ta gazeta jest extra i wzory na niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...