piątek, 20 grudnia 2013

Projekt paznokciowy :)

Witam!!!
Pokaże wam dzisiaj już ostatnie zdobienie w projekcie u Ani .
Tematem kolejnego zdobienia są urodziny lub imieniny:)



Do wykonania mojego mani użyłam:
lakieru Golden Rose nr 303
lakieru S.H.C nr 28
lakieru Lemax neonowy 
z pomocą przyszły mi również farbki akrylowe i cienki pędzelek.
A tutaj już reszta moich zdjęć:)







I jeszcze jedno zdobienie zaległe do tego projektu:)
Tematem były łapy .

A ja zrobiłam kopyta mam nadzieję że to tez może być:)
Tak mi się ten motyw spodobał, że musiałam go zrobić.




Aniu myślę że mogłam puścić te dwa zdobienia razem i nie będzie ci to przeszkadzało:)
A jak wam się podobają moje zdobienia?
Bo ja jestem z obu zadowolona:)
Pozdrawiam cieplutko:*

6 komentarzy:

  1. Zebra podbiła moje serce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta zebra jest zarypista :) normalnie Martin z Madagaskaru hehe :) i torcik też pyszny zrób taki na ur to zjem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to Martin z Madagaskaru przypomniałaś mi:)będzie torcik ale pewnie jedno piętrowy:)

      Usuń
  3. super sis!!!! dzieki wielkie za torta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadłabym sobie taki tort :D
    a zebra świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...