poniedziałek, 14 grudnia 2015

Zdobienie Sugar Effect

Witam
Chciałam Wam dzisiaj pokazać zdobienie jakie nosiłam jakiś czas temu .Troszkę się naczekało na publikację tutaj i jeszcze jest kilka takich zdobień które chcę pokazać ale brak mi czasu niestety:(
Dziś mam chwilkę więc siadam i piszę .
Święta tuż tuż i same wiecie ile jest pracy w domu i obowiązków a jeszcze od końca tygodnia pełny grafik i klientki na pazurki świąteczne więc korzystam puki mam chociaż godz wolną :)


Jak już wiecie teraz siedzę tylko w lakierach hybrydowych i sama takie noszę bo są wygodne i długo się utrzymują na pazurkach .
Jakiś czas temu zakupiłam żel do sugar effect od Indigo i proszki akrylowe
zaczęłam zabawę z tego typu zdobieniami i powiem że to fajna zabawa :)
Jako pierwsze w moim wydaniu powstała muszelka efektowna i elegancka .
Nosiłam ją przez ok 3 tygodnie i teraz również mam tego typu zdobienie tylko że śnieżynki :)ale to pokażę innym razem :)


Do zdobienia użyłam:
Semilac Strong White 001
Semilac Caribbean See 073
Indigo biały żel do sugar effect
Biały puder akrylowy


I jak Wam się podoba takie zdobienie ???

Pozdrawiam


PRZEGLĄD GAZETEK

PEPCO (gazetka)
Do końca 3 dni
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-11-12-2015,17722/1/

HEBE (gazetka)
Do końca 3 dni
 https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-17-12-2015,17672/1/

HEBE (gazetka)
Do końca 17 dni
 https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/katalog-drogeria-hebe-01-11-2015,16941/1/

HEBE (gazetka)
Do końca 17 dni
 https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/katalog-drogeria-hebe-19-11-2015,17312/1/

12 komentarzy:

  1. śliczne muszelki ;) chociaż nie rozumiem szału na nie zwłaszcza zimą :D ja tam zostawiam takie mani na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mani, muszelka muszelką, ale ten niebieski kolor od semilaca jest po prostu boski. super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to mani, też ostatnio "bawiłam się" sugar effectem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski podoba mi się jak diabli :)

    Ogólnie zdobienie jest super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...