piątek, 13 grudnia 2013

Śnieżyca:)

Witam!!!
Na koniec tego jakże pięknego grudniowego dnia pragnę wam pokazać właśnie coś zimowego:)
Tak jak zapowiadałam tutaj i u mnie na blogu spadł śnieg:)
Moje zdobienie to pierwsza propozycja do świątecznego kalendarza paznokci .




Sezon zimowy uważam za rozpoczęty:)
Do wykonania tego obłędnie zimowego zdobienia użyłam granatowego lakieru firmy EVELINE,
białego firmy HEAN i niebieskiego lakieru brokatowego (tylko ze nie znam firmy)
I tymi lakierami metoda Ombre Nails wykonałam kawałek nieba:)
Za pomocą białej  farbki akrylowej zmalowałam na każdym kawałku mojego nieba śnieżynki.
Całość pokryłam topem firmy DOR.
Dodałam również efekt śniegu gdyż obiecałam że i u mnie spadnie śnieg:)
A oto reszta zdjęć:)











A tutaj moje dwa nowe cudeńka:)jednego mam już na pazurach i być może że jeszcze w tym tygodni pojawi się post z nowym zdobieniem:)

I jak wam się podoba moja śnieżyca:)?
Miłego wieczoru wam życzę:)
Papatki :*Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. no poszlałaś z efektami :) hehe ale śnieżynki piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała śnieżyca, aż się zimno zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt uzyskałaś :) natomiast ja z Lovely z tej serii wybrałam biały piasek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie akurat białego już nie było:(no ale myślę że dokupię do kolekcji:)

      Usuń
  4. Cudne zdobienie:)
    Z piasków będziesz zadowolona bo mam je:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka śliczna śnieżyca :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sypiee ;) Te lakiery bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarze tak miło się to wszystko czyta aż chce się znowu coś nowego zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezłe efekt na zdjęciach! no a na paznokciach jeszcze lepszy ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...