poniedziałek, 2 grudnia 2013

tydzień 4 projektu u Cherry nails

Witam!!!
Na wstępie dzisiejszego posta chciałabym złożyć Anitce najserdeczniejsze życzenia urodzinowe:)
Kochana wszystkiego co najlepsze:*
a to specjalnie dla Ciebie Anitko:)
Na ten dodatek do  koszyka zapraszam do mnie:);)



A tematem dzisiejszego posta jest projekt u Cherry nails:)
W tym tygodniu nadano nam kształt do zainspirowania:
Wzór bardzo prosty i można go w różny sposób zastosować:)
Ja do swojego mani użyłam szafirowego lakieru firmy VOLLARE ,białej farbki akrylowej i błękitny brokat a kółko które jest tematem projektu zastąpiłam cyrkoniami:)Całość pokryłam topem firmy DOR.
Mam nadzieję że się wam spodoba moje zdobienie:)












Trochę zimowo wyszło ale w sumie to już pora na takie zdobienia:)
Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. dziękuję kochana a na winko przyjdę za pół godz :) zdobienie na żywo jest cudowne w sam raz na powitanie grudnia i zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Genialnie wygląda taki głęboki odcień niebieskiego na Twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa interpretacja kształtu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...