piątek, 27 grudnia 2013

Podsumowanie projektu u Anii:)

Witam!!!
Po długiej świątecznej przerwie wracam z podsumowaniem Projektu u Modnania:)
Ciesze się że mogłam wziąć w nim  udział i że udało mi się zrobić wszystkie prace:)
Bardzo fajnie się bawiłam malując po szczególne tygodnie,tematy były bardzo ciekawe:)
tutaj więcej prac innych uczestniczek:)
Oto moje prace:)
Tydzień 1



Tydzień 2

Tydzień 3

Tydzień 4

Tydzień 5
Tydzień 6

Tydzień 7


Tydzień 8

Tydzień 9

 Tydzień 10


Zapraszam serdecznie do głosowania tutaj .
Swoje głosy możecie oddawać do 2.01.2014:)
 Pozdrawiam serdecznie:)


8 komentarzy:

  1. Tydzień 1 wygrał wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłaś faworytką :) Mimo tego że z Anitą dołączyłyście z opóźnieniem Twoje prace były przemyślane i porządne co bardzo cenie, mało tego udało Ci się wykonać wszystkie tygodnie. Wielkie dzięki za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo dobrze się bawiłam :) i również dziękuję za twoje wyróżnienie:)

      Usuń
  3. Śliczne wszystkie ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam :) widać, że dużo pracy i czasu włożyłaś w wykonanie tych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tydzień pierwszy to jak dla mnie MISTRZOSTWO! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super prace, najbardziej podoba mi się zdobienie z pierwszego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...