czwartek, 11 lutego 2016

Born Pretty Store świąteczne zdobienia :)

Witam
Dziś jeszcze pokażę Wam kilka zaległych świątecznych zdobień jakie
 wykonałam za pomocą płytki do stempli Born Pretty Store :)


Mała okrągła płytka mieści 11 świątecznych wzorów .
Wszystko bardzo ładnie się odbija ,nie sprawia żadnych problemów przy stemplowaniu :)
Płytkę możecie znaleźć na stronie Born Pretty Store w dziale Nail Art a dokładniej TUTAJ.
W cenie 1.99 $ cena reguralna 2.99 $ aktualnie trwa promocja więc kto jeszcze takiej płytki nie posiada to zapraszam na zakupy ;)
Dodatkowo mój kod na 10 % rabatu na zakupy w sklepie BORN PRETTY STORE .
Zapraszam :)

 http://www.bornprettystore.com/

A to moje propozycje jak wykorzystać płytkę :)




Jak Wam się podobają ???
Pazurki moich klientek które były bardzo zadowolone z tej płytki :)
tak samo jak ja :)

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie. Lubię tą płytkę ale jak dla mnie ta świąteczna z seri L przebija ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam już zapomnieć, że niedawno były święta ;) Fajne wzorki są na ten płytce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że święta były już tak dawno temu ;) ostatnie bardzo ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, zwłaszcza ostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To drugie zdobienie bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz zamknąłem sezon zimowy na blogu :-D


    124 to fajny granacik, odrobinę jaśniejszy od 088 ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...