czwartek, 15 stycznia 2015

Delikatny Manicure :)

Witam
Wczoraj było podsumowanie a dzisiaj zdobienie które czeka już od jakiegoś czasu na publikację .
Od dawna  bardzo podobają mi się paznokcie z motywem pikowania ,
tak więc i ja musiałam tego spróbować :)
Do tego celu użyłam białego lakieru hybrydowego Strong White 001.


Położyłam dwie warstwy białego i potem dwie warstwy na wzór a mogłam dać trzy i wtedy myślę że było by bardziej to wszystko widoczne i wypukłe .
No ale jak na pierwszy raz w takim stylu chyba wyszło całkiem całkiem :)
Pozostałe lakiery to :
Cleme Cosmetics Viviane
Lovely Snow Dust nr 3
Lovelu Nude Nail Polish nr 3
Srebrne ćwieki od BPS
Top coat Sally Hansen Diamond Flash





Próbowałam to pikowanie pokazać tak żeby było jak najbardziej widoczne ,
 ale troszkę trzeba się w patrzeć :)
Dzisiaj krótko :)
Jak Wam się podoba ???

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. ślicznie ! :)Muszę podpatrzeć co nie co na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, może to zależy od hybrydy, ja u siebie próbowałam białym żelem i hybrydą z IBD.. I chociaż osobiście skończyłam z żelowym pikowaniem to hybrydowe na dwie warstwy wyszło mi bardziej wypukłe. Ale i tak jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie jak na pierwszy raz ;) Bardzo mi się podoba to pikowanie, muszę też spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zamierzam pikowanie wypróbować; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Też już jakiś czas chodzi za mną pikowanie..... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pikowanie za mna tez chodzi ;) moze w koncu dojdzie hihi, Twoje absolutnie super Ci wyszło! ;) Piekne. Lubie takie zroznicowanie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne! dobór kolorów idealny- świetnie to współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...