sobota, 7 grudnia 2013

Projekt Paznokciowy:)

Witam!!!
Ciąg dalszy Projektu Paznokciowego u Ani:)


 Kolejny tydzień i kolejne moje wyzwanie:)może nie aż tak duże ale jednak ,
bo to moje pierwszy raz malowane kokardki.
Już je kiedyś robiłam tylko że to były stempelki a teraz postanowiłam zrobić je metoda One Stroke.
 Zaczęłam od Franch Manicure bo go uwielbiam a teraz jeszcze mam dłuższe pazury i wygląda efektownie:)
A z drugiej strony za chwilę wychodzę na przyjęcie urodzinowe do Anity i prawie mi to pasowało:)




Do mojego zdobienia użyłam białego lakieru firmy LEMAX , mlecznego białego firmy GOLDEN ROSE,
farbki akrylowej białej, niebieskiej i czarnej.
Farbkami metoda One Strok wykonałam na każdym paznokciu kokardki.
Cienkim pędzelkiem obrysowałam kontury i całość pokryłam topem firmy DOR.
I proszę tak mi to wyszło:)











Mi się bardzo podobają i jestem z nich zadowolona:)
A wam jak się podoba?
Miłego popołudnia.
Pozdrawiam:)



6 komentarzy:

  1. pięknie Ci wyszły te kokardeczki :) jednak ja dałabym tylko dwie i resztę ewentualnie mniejszą bądź nawet wcale :) oczywiście nie odbierz mojego komentarza źle, bardzo podoba mi się Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w pierwszej wersji miały być tylko 2 ale tak mi się spodobały że jest na każdym paluchu:)

      Usuń
  2. Świetne, mi właśnie podoba się to, że kokardka jest na każdym paznokciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe się zgrałyśmy z tymi kokardami, że też Ci się chciało je zrobić na wszystkich pazurkach to podziwiam młodą mamusie :) moje pojawią się dopiero jutro bo dziś już nie mam sił na pisanie posta :) pięknie wyszło w realu mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...