piątek, 13 maja 2016

Bad Icons LQ naklejki wodne :)

Witam
Dzisiaj mam Wam do pokazania bardzo odważny manicure :)
Do całości wykonania użyłam naklejek wodnych od Lady Queen ,
Zobaczyłam je na stronie sklepu i po prostu musiałam je mieć ,
od razu wyobraziłam sobie je na moich pazurkach :)

Z całego arkusza wybrałam właśnie te i postanowiłam je użyć do mojego mani.
W całym zestawie znajduje się 12 małych kartoników po 10 naklejek na każdego paznokcia po jednej więc można sobie "wytapetować" całą rękę :)
Ja nakleiłam tylko na 4 pazurki :)ale i tak bardzo zwracały na siebie uwagę :)
Naklejki możecie znaleść na stronie sklepu Lady Queen w dziale Nail Art 
a dokładnie <TUTAJ>  w cenie 2.99$.
Dodatkowo przy użyciu mojego kodu rabatowego otrzymacie 15 % rabatu na wszystkie nie przecenione rzeczy w sklepie :)
Zapraszam na zakupy :)
 http://www.ladyqueen.com/
Do zdobienia użyłam lakierów hybrydowych na które aktualnie mam uzależnienie :)
Moje mani z użyciem naklejek .









Naklejki w idealnym stanie trzymały się przez 2 tygodnie i z żalem je ściągałam bo Bad Icons to mój styl w który się czuję bardzo dobrze :)

A Wy co myślicie o tym mani ????

Pozdrawiam

7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...