piątek, 31 lipca 2015

Naklejki wodne BPS I Baby-Boomer

Witam
Dzisiaj kolejna recenzja produktu od Born Pretty Store :)
ale tym razem naklejki wodne i moje pierwsze Baby-Boomer wykonane zwykłymi lakierami .

Naklejki jaki goszczą na moich pazurkach pochodzą z dobrze
Wam znanego sklepu internetowego Born Pretty Store .
Taki arkusz 4 różnych wzorach możecie zakupić w tym momencie w promocyjnej cenie 2.99$ :)
Kocham te naklejki co tu dużo pisać ,są bardzo łatwe w aplikacji i jest to mega szybki sposób na stworzenie cudownego i oryginalnego mani .
Zachęcam do odwiedzenia ich sklepu bo można tam znaleźć
 przeróżne rzeczy do paznokci i nie tylko,
Jeśli macie ochotę na zakup takich naklejek ja ja to zapraszam na stronę
Born Pretty Store do działu Nail Art a dokładniej tutaj :)

Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym MKAX31
przy jego użyciu otrzymacie dodatkowo 10% zniżki na produkty ze sklepu BPS .
 http://www.bornprettystore.com/


A teraz przejdźmy już do samego zdobienia,które powiem szczerze było dziecinnie proste :)
źródło
Słynny Baby-Boomer chodził już od bardzo dawna za mną, aż w końcu go zrobiłam i wpasowałam do niego naklejki wodne,
Całe mani wykonałam zwykłymi lakierami a cieniowanie zrobiłam gąbeczką :)
Nic trudnego a efekt piękny .
Zdobienie było ze mną okrągły tydzień, beż żadnych naruszeń typu odpryski i przetarcia...
aż szkoda było go zmywać .
Np i oczywiście jeszcze kilka fotek zdobienia :)






Tą fotkę zrobiłam z lampą


I jak Wam się podoba ??? :)
Ja byłam zadowolona z tego mani i nie ukrywam że go powtórzę na pewno .

PRZEGLĄD GAZETEK

PEPCO(gazetka)
Ważna od dzisiaj
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-31-07-2015,15153/1/

SKARB od ROSSMANNA (gazetka)
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-08-2015,15102/1/

ROSSMANN (gazetka)
Ważna od dzisiaj
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-31-07-2015,15165/1/

Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. nie wiem co to baby boomer ale mani jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym jest ten Baby Boomer? Całopaznokciowe naklejki wodne uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie. Naklejki są cudowne, a ta baza świetnie je "podbija". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie wiem o co chodzi z baby boomer :P ale zdobienie śliczne, bardzo delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby boomer śmieszna ta nazwa,ale efekt bardzo ładny :) naklejki superowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne naklejki, zdobienie wygląda super <3 A jeśli chodzi o baby boomer to też zupełnie nie ogarniam o co chodzi z tą nazwą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie piekne, ale chyba musisz wyjaśnić ten BB :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...