czwartek, 2 kwietnia 2015

Naklejki wodne Born Pretty Store KHO17A

Witam 
Dzisiaj pokażę Wam kolejne zdobienie,
 w którym pierwsze skrzypce odgrywają naklejki wodne Born Pretty Store .
Pierwsze zdobienie pokazałam (tutaj) :)
A dzisiaj pokaże Wam inny wzór z 5 których otrzymałam .


Kolejny wzór jaki wybrałam jest całkiem wiosenny :)
 (a wiosny nie mamy)
Naklejki podczas aplikacji nie sprawiały mi żadnych problemów ,
idealnie pasują na paznokcia nie trzeba nic przycinać i zbytnio dopasowywać .
Możecie je zakupić na stronie Born Pretty Store w cenie 4.37$ za 5 kartoników po 14 naklejek.
Dokładniejszy link do aukcji znajdziecie TUTAJ .

Przypominam również o moim kodzie rabatowym MKAX31 .
 Na wszystkie produkty ze stronki Born Pretty Store możecie otrzymać 10% rabatu :)
 http://www.bornprettystore.com/

A teraz w końcu pokażę Wam co udało mi się stworzyć :)


Do zdobienia użyłam: 
Manhattan Lotus Effect nr 61V 
Golden Rose nr 76
Top coat Sally Hansen Diamond Flesh
Naklejki wodne BPS .






I jak Wam się podoba ???
Które lepsze te czy z poprzedniego posta ? :)


Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze:

  1. Śliczne te naklejki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!!
    Kurcze jak nie musiałaś ich dopasowywać to albo one sa mniejsze od tych które ja mam, albo masz duźa płytkę paznokcia. Moje są dla mnie stanowczo za duźe, a są takie śliczne i jak je przytnę to je zniszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. naklejeczki śliczne - myślałam, że sama zmalowałaś te kwiaty :)) wyglądają jak akwarelki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...