niedziela, 19 kwietnia 2015

2 tydzień projektu stempelkowej maniaczki *kolorowanka*

Witam
Dzisiaj zdobienie które wykonałam na pazurkach mojej bratowej Basi ,
gdyż moje pazury po remoncie w domu są w takim opłakanym stanie że wstyd pokazywać :(
Mam nadzieję że po kuracji i odpoczynku od lakierów wrócą do poprzedniego wyglądu .
Ale to nie o tym teraz :) 
Zdobienie zrobiłam na projekt u Red Rouge .


Drugi tydzień *Kolorowanka*
Ach ile w tym tygodniu jest możliwości ,aż ciężko było się zdecydować co zrobić 
ale co 2 głowy to nie jedna i z bratową postawiłyśmy na motyw kwiatowy
 i powstało takie piękne coś :)


Całe zdobienie wykonałam lakierami hybrydowymi.
Użyłam:
Semilac Pink Doll nr 033
Semilac Biscuit nr 032
Semilac Caribbean Green nr 041
Holo Top B.a star






Nie wiem jak Wam ale mi i Basi pazurki bardzo się podobają 
i myślę że będą się nosiły świetnie przez te 2 tygodnie :)
A Wy co sądzicie ???

Tyle na dziś :)

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Wyglądają super!!!
    Takiego zdobienia całego w hybrydzie jeszcze nie widziałam!!! Na hybrydzie lakierami owszem, widziałam :)

    Gratuluję pomysłu i wykonania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne hybrydzie tulipanki! Ładny kolor tego różu - trochę neonowo-brzoskwiniowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chciałoby się zerwać i do wazonu włożyć te tulipany ;) Wyszły przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne tulipanki, bardzo ładne gustowne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kwiatuszki, stemple w postaci kolorowanki nie dość, że wyglądają genialnie, to sprawiają masę radości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór tych tulipanów jest niezwykle kobiecy delikatny - piękny Chciałabym miec tyle mobilizacji do wykonywania takich cudeniek :) Obserwuję z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie! przepięknie wymalowałaś tulipanki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędny dobór kolorów *_* napatrzeć się nie mogę. Cudowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie....super kolory...super wiosennie..szkoda, że nie mam takich zdolności:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne tulipanki, cudne pazurki zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...