poniedziałek, 30 marca 2015

Naklejki wodne BPS a lakier hybrydowy ...

Witam
Po dłuższej przerwie z paznokciowymi postami wracam:)
Dzisiaj pokażę Wam zdobienie z użyciem naklejek wodnych ,
które otrzymałam od Born Pretty Store w ramach współpracy.


W całym zestawie znajduje się 5 kartoników po 14 sztuk cało paznokciowych naklejek wodnych
plus do całego zestawu dodany jest również pilniczek i patyczek z drzewa różanego ,
które pomagają w aplikacji naklejek .
Naklejki obecnie kosztują 4.37 $ dostępne są w sklepie Born Pretty Store w dziale Nail Art ,
a dokładnie TUTAJ .
Ja osobiście jeśli chodzi o aplikacje naklejek nie miałam żadnych problemów,
 troszkę z trwałością miałam problem bo już na drugi dzień mi odeszły ,ale tylko na tych paznokciach gdzie miałam nałożona całą naklejkę .
Myślę że to mogła być moja wina a nie naklejek bo nałożyłam je na lakier hybrydowy 
a że robiłam to pierwszy raz więc mogło pójść coś nie tak :)
Następnym razem użyje zwykłych lakierów bo wtedy będę miała pewność że będzie to dłużej siedziało na pazurkach :)
Ogólnie oceniam je na 5+ :) 
Jeśli zdecydujecie się na zakup tego produktu zachęcam do skorzystania z mojego kodu rabatowego 
MKAX31 otrzymacie 10 % rabatu na ten jak i inne produkty .


 A teraz pokażę Wam w końcu to co udało mi się stworzyć z tymi naklejkami :)


Do zdobienia użyłam :
Semilac lakier hybrydowy Banana 023
Naklejki wodne Born Pretty Store KH012A








Jak Wam się podoba takie połączenie ?
Koniecznie napiszcie mi jeśli któraś z Was używała naklejek wodnych w połączeniu z hybrydami
jak Wam to wyszło i w jaki sposób przebiegała aplikacja :) ?


Pozdrawiam 


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie, ale zmieniłabym kolor bazowy, bo nie lubię żółtego xD Lakierów hybrydowych nigdy nie używałam, więc Ci nie pomogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hybryd nie używam,ale naklejki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faaajne :d banana jest czaderski! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam zaś lubie takie żółte kolory :D pytanie teraz jak aplikowałaś naklejki? Bo ja już robiłam na hybrydach i się pięknie trzymały klientce :D
    Pięknie wyszło i pomysłowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Anitko przemyłam lepka warstwę lakieru(i nie wiem czy tutaj dobrze zrobiłam że to przemyłam?) i na to położyłam naklejkę docisnęłam i bardzo dokładnie położyłam na nią top .

      Usuń
  5. naklejki super, tyle razy grzebałam na stronce bps i ich nie widziałam :P co do naklejek całopaznokciowych na hybrydzie to właśnie słyszałam, że nie chcą się trzymać :( a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze i dokładnie szkoda bo to fajny sposób na zdobienie a tu nie chce siedzieć ale na pewno jeszcze tego spróbuje :)

      Usuń
  6. naklejki super, tyle razy grzebałam na stronce bps i ich nie widziałam :P co do naklejek całopaznokciowych na hybrydzie to właśnie słyszałam, że nie chcą się trzymać :( a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że jakbyś pokryła naklejki jeszcze topem i utwardzila to trzymało by się dłużej. A kolory piękne i naklejki też. Ten banana jest śliczny miałam go kiedyś na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Aniu położyłam to i pomimo tego tam gdzie była cała naklejka odeszło :(

      Usuń
  8. Cudne naklejki i kolor bazowy!!!
    Niestety nie kładłam naklejek jeszcze na hybrydy, ale wydaje mi się, że nie powinno być ròżnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydawało :) ale spróbuję jeszcze raz innym sposobem i może się uda :)

      Usuń
  9. Przepiękne są te naklejki! Uwielbiam takie "maziaje". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie, super miałaś pomysł na te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...