środa, 8 kwietnia 2015

Stempelkowe malowanki :) Płytka BPS BP-32

Witam
Po świątecznej przerwie mam nadzieje że będę na blogu częściej:)
Dzisiaj w roli głównej mani stempelkowe i recenzja płytki od Born Pretty Store BP32.
 http://www.bornprettystore.com/cartoon-lovely-panda-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-bp32-p-17915.html

Płytka posiada 3 wzory cało paznokciowe i 5 mniejszych (trzy śmieszne pandy i dwie kokardki)
Wzory są idealnie wygrawerowane
 i nie sprawiają żadnych problemów podczas stemplowania :)
Obecnie płytka kosztuje 2.99$ i jest dostępna na stronie Born Pretty Store w dziale Nail Art 
a dokładniej TUTAJ .
Pamiętajcie o moim 10% kodzie rabatowym MKAX31 
przy jego użyciu otrzymacie rabacik na tą płytkę i na wszystkie nie przecenione rzeczy w sklepie
Tak więc zapraszam na zakupy ;)

 http://www.bornprettystore.com/

W tym zdobieniu nie poszłam na łatwiznę i nie odbiłam tak po prostu wzoru :)
Pobawiłam się w kolorowanki ,zajęło mi to troszkę więcej czasu ale powiem szczerze że było warto bo efekt jaki uzyskałam naprawdę był tego warty i sama nie wiedziałam że wyjdzie mi tak fajnie :)
A zresztą zobaczcie same i oceńcie to dzieło :) ???


Do zdobienia użyłam:
Sensique Strong&Trendy Nails nr 181
Golden Rose (biały) nr 76
Neonowe ćwieki BPS
Lemax Neonowe marmurki
Top coat Sally Hansen Diamond Flesh
(jak dla mnie niezawodny przy stemplach )

I jeszcze kilka fotek :)





I jak podoba się Wam takie coś ??? :)

Ja z tego mani byłam bardzo zadowolona i szkoda mi było go zmywać :)

Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Kolorowałaś w którym momencie? Jeszcze nie próbowałam tej sztuki, a przymierzam się do tego tylko póki co nie wiem od czego zacząc.

    Zdobienie wyszło Ci super!!!
    Co do płytki to podoba mi się tylko kokardka ze zwisajacymi wstążeczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) odbiłam wzór na stempel potem pokolorowałam tak jak chciałam i na sam koniec pociągnęłam wszystko topem poczekałam aż dobrze wyschnie i za pomocą pęsetki odciągnęłam od stempla i potem już od razu na paznokcia i na całość top :) nie wiem czy ci to pomoże ale próbuj na pewno ci coś wyjdzie :)

      Usuń
  2. Super! Moja córa gdyby zobaczyła , od razu by takie chciała mieć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) to jaki problem mogę zrobić naklejki i wysłać poczta :)

      Usuń
  3. Wygląda jak malowane ręcznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się ostatnio bawię w kolorowanie stempli :D Ale nie wychodzi mi nic co by się nadawało do pokazania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałam tę płytkę, jednak w końcu wzięłam inną - chyba właśnie zaczęłam żałować xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, jakie śliczne, cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałam u siebie takiego kolorowania i nie wyszło mi tak cudnie jak u Ciebie, ale to fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...