poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Projekt stemplowej maniaczki 3 tydzień *Eleganckie*

Witam
Dzisiaj moje zdobienie na trzeci tydzień projektu u Red Rouge.
Troszkę spóźnione ale jest :) 

 http://www.redrouge.pl/p/projekt-stemplowej-maniaczki.html

W tym tygodniu elegancja :)
Wyszło mi takie coś ..

Postawiłam na fiolet i delikatny wzór z płytki BPS .





I jak Wam się podoba takie zdobienie ?
Mi się fajnie nosiło i znowu musiałam paznokcie skrócić , 
nie dość że krótkie to jeszcze trzeba je było skrócić :(

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten wzór z tej płytki :D idealnie wychodzi na czerwieni w kolorze zlota :D mamie robiłam i w pracy też często wybierają babki :D miło jest go zobaczyc w innej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny fiolet na pazurach teraz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten wzorek <3 no i śliczny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...