poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Pierwszy tydzień projektu stemplowej maniaczki *Czarno -białe*

Witam
Dzisiaj pokażę Wam zdobienie jakie wykonałam na pierwszy tydzień projektu 
Red Rouge .
Projekt stemplowej maniaczki:)
Pierwszy temat to stemple czarno -białe .

Tydzień projektu się już skończył ale mam nadzieje że organizatorka dołączy moja pracę do reszty już opublikowanych zdobień :)


Do wykonania mani użyłam płytki od Born Pretty Store BP-47,
która otrzymałam w ramach współpracy .
Wszystko się fajnie złożyło w czasie bo właśnie ta płytkę miałam zaplanowaną właśnie na takie 
biało -czarne zdobienie :)
Płytkę możecie zakupić w sklepie Born Pretty Store 
w dziale Nail Art a dokładnie TUTAJ za 2.99$.
Wzory z płytki (ale nie wszystkie)są lekko wymagające i nie za każdym razem się wszystko odbije ale po kilku próbach nawet mi to jakoś wyszło z czego byłam zadowolona :)


Wzory z płytki odbiłam za pomocą stempla również od Born Pretty Store,
który otrzymałam w ramach współpracy.

Gumka jest średnio miękka i potrzebowała lekkiego potraktowania polerka ,
po tym zabiegu super ściągała cały wzór z płytki i bez problemów mogłam go przenieść na paznokcia.
Cały zestaw zawiera jeden prostokątny stempel plus scraper .
Jeśli by ktoś miał ochotę wypróbować ten produkt zachęcam do zakupu go na stronie
Born Pretty Store w dziale Nail Art a dokładny link do produktu TUTAJ :)
W tej chwili produkt kosztuje 3.74$ :)

Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym MKAX31,
przy jego użyciu otrzymacie 10% rabatu na te produkty jak i na inne nie przecenione rzeczy 
ze sklepu Born Pretty Store .

A teraz pokaże Wam jeszcze kilka zdjęć całego zdobienia  :)


Do wykonania zdobienia użyłam:
Golden Rose (biały) nr 76
Konad czarny do stempli
Wzory z płytki BPS BP-47



I jak Wam się podoba moje mani w stylu muzycznym :) ???



Pozdrawiam cieplutko :)


8 komentarzy:

  1. czekam na swoje nowe płytunie z BPS :D hmmm korciły mnie kiedys te stemple ale jednak wole swój okrągły, podejrzewam że z powodu gumki nie odbiły Ci sie dobrze motywy, nie ma to jak nasze okrąglaki nie?
    Płytka ładna i sam pomysł na mani mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyteczka jest ciekawa ;) coś innego niż kwiaty i koronki, których jest zatrzęsienie ;) Bardzo ładne to Twoje muzyczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, tak chodzę i podziwiam teraz te stempelki projektowe, bo co jedne to ładniejsze :D bardzo fajna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą płyteczkę ale jeszcze nie używałam :) wspaniałe rockowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero zaczęłam przygodę ze stemplami...na razie idzie mi słabo, ale trenuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bajeranckie te pazurki. W sumie idealnie się wbiłaś w motyw przewodni, choć sama bym chyba na to nie wpadła. Jakby nie było, mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...