wtorek, 10 lutego 2015

Niebieskie Walentynki :)

Witam
Dzisiaj pokaże Wam zdobienie które stworzyłam specjalnie
 na potrzeby konkursu u Ewelaina

 http://ewelaina.blogspot.com/2015/02/28-walentynkowy-konkurs.html

Tak jak organizatorka konkursu za powiedziała w warunkach do zdobienia nie wolno było 
użyć różu ani czerwieni.. a przecież chodzi o zdobienie Walentynkowe ?
Trudne to nie było ale trochę czasu zajęło żeby stworzyć coś Walentynkowego 
w innych kolorach niż czerwień :)
Tak więc poszłam w kolor niebieski :)
Wyszło mi takie coś :


Do zdobienia użyłam:
Safari jasno niebieski bez numeru
Flormar Holographic Silver nr 392
Farbki akrylowe Oumaxi
Top coat Sally Hansen Diamond Flash





Jak Wam się podoba moja niebieska wersja Walentynkowa ???

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. świetnie wyszło, no i niebieski idealnie pasuje, chociaż temat niby banalny to organizatorka ciekawie go utrudniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe ! Mam sen sam niebieski safari, uwielbiam ten odcień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha byłam przy tworzeniu tego zdobienia :) pięknie wyszło w realu jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie nietypowy pomysł, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ptaszki w klatce sa sliczne!
    Kolor bazowy tez bardzo mi sie podoba!
    Swietne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mani i jeszcze w moim ukochanym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...