czwartek, 26 lutego 2015

I love Music :)

Witam
Dzisiaj moje pierwsze zdobienie na projekt paznokciowy 
z organizowany przez Frambuese .
Tematy gdy się zapisałam do projektu nie były nam znane ,dopiero maszyna losująca z pośród wszystkich wyrazów jakie uczestniczki wysłały do organizatorki zostało wybrane 4 
i tak powstały tematy danego tygodnia :)
Super sprawa z tym losowaniem bo można było się spodziewać wszystkiego.
I tak właśnie się stało :)
Tydzień 1 "MUZYKA"
Obszerne pole do popisu w tym temacie ,ja kocham muzykę 
i chciałam właśnie to pokazać w moim zdobieniu .


Do wykonania użyłam :
Biały Golden Rose Rich Color nr.76
Czerwony Safari (bez numeru)
Farbki akrylowe Oumaxi
Top coat Sally Hansen Diamond Flash





Baza pod zdobienie nie wyszła mi tak jak zakładałam no ale czas nie pozwolił mi na jej zmianę
i malowanie od początku.
Zdobienie wykonałam dzień wcześniej na folii zrobiłam sobie naklejki.
Jak Wam się podoba ???

Zapraszam do wzięcia udziału w projekcie :)
 http://frambuesa-beauty.blogspot.com/2015/02/paznokciowa-akcja-maszyna-losujaca_15.html

Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Fajne :)) ja mam dziś też pionowy gradient - chyba nadajemy dziś na jednych falach ;)) a o projekcie do Frambuesy nie miałam jeszcze czasu pomyśleć... ehh, niby mam wolny tydzień, a nie mam chwili wytchnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) oj tak to już jest z tym wolnym czasem niby jest a jednak go nie ma :)

      Usuń
    2. no dokładnie ;) jak jestem w pracy, to zawsze lepiej jestem zorganizowana pomimo braku czasu... a jak mam wolne, to na nic nie mam czasu... dobry temat dla filozofów :D

      Usuń
  2. ale śliczniutkie :D też biorę udział w tym projekcie i już zdobienie na I tydzień się pojawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mani.. świetne te nutki.. pazurek z napisem wymiata! :)
    Też rozważałam udział w tym projekcie... ale chyba się nie wyrobię :( właściwie malować i focic mogę tylko w weekendy... i nie dam rady zrobić zbyt dużo zdobień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdobienie :) je niestety musiałam odpuścić wszelkie projekty i większość konkursów :( także cierpię ostatnio na brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci,że twoje pazury aż krzyczą, że kochasz muzykę, są bardzo żywiołowe.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, wesoła stylizacja :) Od razu widać miłość do muzyki :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, widać tą miłość do muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super oddalas temat! Bardzo mi sie podoba to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...