niedziela, 15 lutego 2015

1 tydzień projektu " Odbijanie [Stemple] "

Witam
Dzisiaj zdobienie wykonane na pierwszy tydzień projektu u Sabi-nails :)
Zdobienie noszę już prawie tydzień a posta nie miał mi kto napisać :)


Pierwszy tydzień projektu zaczynamy od stemplowania :) Metoda bardzo popularna
i bardzo przeze mnie lubiana.
Bo kto nie kocha stempli ???
Jak to takie fajny i szybki sposób na ciekawe i oryginalne zdobienia :)
Ja postawiłam na mały miks stempelkowy do którego dodałam ozdoby .
Myślę że wyszło nie najgorzej bo jak już noszę zdobienie od tygodnia to chyba nie jest źle :)


Do zdobienia użyłam:
Wibo WOW Posh BOX nr 3 
Golden Rose Rich Color nr 76 
Coral Prosilk nr 44
Płytka Born Pretty Store BP-L004
Srebrne ćwieki BPS
Czerwona tasiemka
Top coat Sally Hansen Diamond Flash





I jak Wam się podoba moje zdobienie ?

Zapraszam do wzięcia udziału w projekcie


Pozdrawiam 




9 komentarzy:

  1. Dużo się dzieje, ale za to bardzo fajnie to wszystko ze sobą wygląda :) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe, rzucając się w oczy mani, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też lubię jak się dużo dzieje na pazurach wiec jestem za tym mani:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie :) niby dużo się dzieje, ale fajnie wszystko skomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny manicure!
    Ps. Sprawdź pocztę, bo... wygrałaś u mnie w konkursie!
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne zdobienie, swietnie zestawilas kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...