wtorek, 24 lutego 2015

3 tydzień projektu "One Stroke"

Witam
Przyszła kolej na zdobienie jakie wykonałam 3 tydzień projektu 
Sabi-nails .
Tematem tego tygodnia jest One Stroke.
Bardzo piękna i nie zbyt łatwa technika zdobienia paznokci,
ja się jej cały czas uczę :)
Miałam nie lada zadanie żeby coś zmalować w tym tygodniu,
ponieważ jest tyle inspiracji że nie wiedziałam na co się zdecydować :)
I w końcu powstało mi coś takiego ....


Powiem szczerze że się namęczyłam żeby to namalować :)
ale udało się bo doszłam do porozumienia z pędzlem i dał sobą kierować :)
Dodałam lekki gradient w moim ulubionym kolorze i paseczki ,
myślę ze całość fajnie do siebie pasuje.


Do wykonania użyłam:
Golden Rose WOW! nr 04
Miss Sporty nr 320
Flormar Holographic Silver nr 392
Tasiemka
Farbki akrylowe Oumaxi
Top coat Sally Hansen Diamond Flash






I jak Wam się podoba moje One Stroke ???

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. super, wszystko do siebie pasuje :) Warto było się pomęczyć bo naprawdę efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow aż mi dech zaparło ;P Ty mi moje chwalisz a Twoje takie idealne i piekne ;P Az mi głupio hehehe :P
    Zapraszam Cię na organizowany wraz z Wibo z okazji dnia Kobiet. Do wygrania są lakiery ;) a na wygraną maja szanse az 4 osoby ;) http://paznokciowelovee.blogspot.com/2015/02/konkurs-z-wibo-i-paznokciowe-lovee-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudownie! Te kwiatki są piękne, takie delikatne; ) Kup sobie może bezbarwną tasiemkę to nie pozostawi śladów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam różne tasiemki ale akurat czerwona była na wierzchu a głębiej nie chciało mi się szukać :)

      Usuń
  4. Jakie cudo! Omg... aż się zawstydziłam i chyba zapadnę się pod ziemię zanim dodam swoje one stroke xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszło, ja zrezygnowałam , ale do op-artu już się przygotowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają :) są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, powaliła mnie perfekcja wykonania tego zdobienia, szczerze jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super! Też muszę kiedyś wypróbować tą metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło Ci genialnie ;)!
    Może znajdziesz chwilę na udział i w moim projekcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienie - kwiatki wyszły Ci super:)) I jeszcze ta kolorystyka... podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie, super Ci wyszły te kwiatki :) Ja wciąż próbuję i jak na razie nic mi z tego nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczny i srodkowy sa obledne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...