środa, 6 listopada 2013

Kolorowe mani

Witam!!!
No to ruszam z kolejnym zdobieniem:)Wczoraj zaszalałam i aż 
2 razy malowałam pazurki wykorzystałam na maksa wolny czas jaki podarowała  córa:)
Wczoraj szarości a dzisiaj słońce i żywe kolorki.
Do wykonania mojego zdobienia jako bazy użyłam 2 kolorki 
  • żółty firmy B.PRETTY
  • biały firmy HEAN
a dalszą część zdobienia wykonałam metodą ONE STROKE (farbki akrylowe kolor biały,pomarańczowy i czarny)
i niespodzianka drugie zdobienie na prawej ręce metodą OMBRE (trzy kolory)plus stempelki:)dodatkowo użyłam pędzelka i sondy.
Całość pokryłam topem firmy DOR.
Lakiery których użyłam i płytka ze wzorkami





kilka zdjęć bazowych:)



a tutaj już pierwsze zdobienie






 i proszę niespodzianka







obie rączki razem

Które zdobienie podoba się bardziej?Mam nadzieję że chociaż jedno przypadnie komuś do gustu:)
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...