poniedziałek, 25 listopada 2013

Projekt:Kreuj ciąg dalszy tydzień 3

Witam!!!
Dzisiaj ciąg dalszy projektu u Cherry Nails:) to już 3 tydzień...
A w tym tygodnie mamy taki oto kształt (wzór)

Zainspirowałam się i powiem że poszłam na łatwiznę:)no ale coś namalować trzeba było.
Taką miałam ochotę dziś właśnie malować pazurki bo nowy lakier chciałam wam pokazać,
ale niestety okazało się że lakier który kupiłam nie jest do końca taki jaki chciałam mieć:(
Zakupiłam sobie do mojej kolekcji pierwszy lakier piaskowy
WIBO EFEKT MATOWEGO PIASKU z serii WOW EFEKT SAND NR3
i powiem tak zawiodłam się ponieważ w tym oto lakierze piaskowym nie ma ani trochę piasku nie wiem czy ja źle go położyłam, ale chyba nie ma specjalnego sposobu malowania takim lakierem?
Albo samemu trzeba sobie tego piasku dosypać:D
Nie wiem czy tylko ja tak mam z tym lakierem ale jak widziałam recenzje tego piasku to wydawało mi się że jest super bo na fotkach wyglądał ślicznie a tu mała lipa.
Pierwszy mój piasek i na starcie się zawiodłam:(dobrze że to z promocji to nie szkoda,
ale chociaż kolor mnie zadowolił :)
A teraz do rzeczy związanej już ze zdobieniem.
Do mojego mani użyłam lakieru piaskowego(bez piasku)i farbek akrylowych.
Oto moje zdobienie na tydzień 3:)













Może zdobienie jest banalnie proste ale mi się nawet podoba myślę że i wam się spodoba:)
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. zdobienie na pisaku (haha) bardzo fajne :) extra Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie pierwszy taki lakier, spójrz tutaj http://nailsrevolutions.blogspot.com/2013/11/piasek-piaskowi-nierowny-wibo-efekt.html. a kolor zdobienia pasuje do banerka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...