poniedziałek, 4 listopada 2013

SZACH-MAT:)

Witam!!!
Dawno nie grałam w szachy(warcaby)i tak 
pomyślałam że zrobię małe przypomnienie tej gry:)
Miało być całkiem inne zdobienie ale tamto nie wyszło mi tak jak założyłam(może przy kolejnej próbie zdobienie typu"komiks"wyjdzie mi na tyle dobrze
że zechce się z wami nim podzielić:))
i do głowy wpadły mi te dwa słowa
SZACH- MAT
i postanowiłam namalować małą szachownice
i kilka małych pionków:)
Do zdobienia jako bazy użyłam białego lakieru
firmy HEAN i czarnego niestety firmy nie podam bo ciężko przeczytać z buteleczki ale powiem że został
zakupiony u chińczyka:)
Szachownice namalowałam czarną farbka akrylowa
+do tego sondą białe i czarne kropki(pionki)także zrobiłam farbkami:)
Całość pokryłam topem firmy DOR.
Życzę miłego oglądania i może ktoś .....
zechce sobie zagrać?:)





a tutaj proszę zdobienie:)





Miłego Wieczorku:)Dobranoc
A i jeszcze zapraszam do wzięcia udziału w bardzo ciekawym projekcie u Cherry nails:)
Pozdrawiam:)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...