czwartek, 7 listopada 2013

Kolory marzeń:)

Witam!!!
dzisiaj w roli głównej dwa kolorki pomarańcz i róż:)
Uwielbiam te kolorki bo są żywe i po nałożeniu ich na pazurki zawsze się coś dzieje nawet jak nie mają dodatkowych zdobień same w sobie są piękne:)
Ale te akurat zdobienie mają tylko że bardzo delikatne.
Mam nadzieje że się spodoba bo ja lubię takie zdobienia za ich prostotę i elegancję:*






Fotki nie są idealne gdyż wtedy jak powstało to zdobienie nie robiłam zdjęć tak do pokazywania komuś tylko dla siebie :)a teraz w końcu mogę się podzielić z wami moimi zdobieniami:)
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. strasznie mi się te kolory podbaja kupie sobie kiedyś takie :) a zdobienie to sama wiesz jest cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mam takie cyrkonie z wibo chyba,świetne połączenie :) sama spróbuje z takimi kolorami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...