niedziela, 10 maja 2015

Wiosenna zdobienie :)

Witam
Jakiś czas temu na fb odbył się konkurs "Wiosna z Lakierową Obsesją "
Postanowiłam zmalować coś na tą okazję konkursową :)

Do zdobienia użyłam:
Cleme Cosmetics Oh la la Elvire
Cleme Your Style nr 105 Hawaian Green 
Czarna Farbka akrylowa Oumaxi 
Sypki brokat
cyrkonie

Moje dwa ulubione kolory postanowiłam połączyć w jednym zdobieniu :)
Strasznie mi się to zdobienie podobało i dosyć długo je nosiłam ...

Zapraszam na resztę fotek :)







I jak Wam się podoba ???




Mam jeszcze dla Was kilka nowości gazetkowych

DAYLI (gazetka)
Do końca 10 dni
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-07-05-2015,13555/1/

PEPCO (gazetka)
Do końca 51 dni
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-01-04-2015,13530/1/

Pozdrawiam




10 komentarzy:

  1. Super! Baaaardzo energetyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie żywe zestawienia kolorów <3 Mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne mani i ładne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne! też uwielbiam połączenie żółtego z zielonym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj wyjątkowo dużo mani oglądam w takich kolorkach ;) samą mnie na takie wzięło ;) bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! :) też mam ostatnio ochotę na pazurki w takich kolorkach, co jest do mnie niepodobne :P chyba wiosna tak na mnie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW śliczne zdobienie!!! Myślałam, że to stempelek a to farbki. Kolory zajefajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wiosenne, kolorowe i nastrojowe- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne kolorowe pazury ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...