środa, 6 maja 2015

Diamenty z płytki BP-49 od Born Pretty Store

Witam
Po długiej przerwie w postach 
 (nie z mojej winy tylko z winy mojego sprzętu który nawalił) 
Ale to nie o tym :) Już jakieś dobre 3 tygodnie w kolejce do publikacji czeka zdobienie
jakie wykonałam za pomocą płytki BPS , którą otrzymałam w ramach współpracy .
 http://www.bornprettystore.com/lovely-mixed-star-moon-various-images-nail-stamping-template-image-plate-born-pretty-bp49-p-18792.html

Płytka BP-49  ma nietypowe wzory
 i szczerze powiem nie wiedziałam co tak na prawdę mam wybrać :)
Nie chciałam odbić tego wszystkiego "w kupie" na paznokcia ..
Postawiłam na diament ,niby banalne ale coś tam z tego mi wyszło i byłam
 nawet zadowolona z całego zdobienia :)
Ale zanim pokaże zdobienie jeszcze kilka słów o samej płytce :
Płytka jest oryginalnie zabezpieczona niebieska folią ochronna ,którą trzeba zdjąć przed stemplowaniem ale to już każda z nas wie bardzo dobrze :)
Średnica płytki to 5,5 cm ,posiada różnej wielkości wzory 
*gwiazdki
*księżyce
*serca
*diamenty*
Obecnie płytka ta jest przeceniona i kosztuje zaledwie 1.49$ ,
normalnie kosztuje 2.99 więc fajna promocja z której można skorzystać :)
Znajdziecie ją na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art 
a dokładnie TUTAJ .

Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym MKAX31 przy jakichkolwiek zakupach 
otrzymacie rabat w wysokości 10% .
Opłaca się bo wysyłka zawsze jest darmowa :)

 http://www.bornprettystore.com/

I przyszła pora na to by pokazać co stworzyłam :)


Tak bardzo marzy mi się pierścionek z prawdziwym diamentem,
 że postanowiłam sama sobie go zrobić :)
I przez kilka dni miałam ich aż 10 :)
Oj byłam bogata choć przez chwile he he 

Do zdobienia użyłam :
Wibo Summer Extreme Nails kolor nr 526
Golden Rose Rich color nr 35
Srebrny (bez nazwy i numeru )
Złoty (bez nazwy i numeru )




I co myślicie o moich diamentowych pierścionkach ???
Podobają się ???

Pozdrawiam



9 komentarzy:

  1. o widze że się udało uratować zdj :D i kompa także :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :) całe szczęście ze nic nie straciłam i mam nadzieje ze naprawa sprzętu pomogła..

      Usuń
  2. Może marzenie kiedyś się spełni ;) tego Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję napewno z tego marzenia bym się bardzo cieszyła gdyby się spełniło ;)

      Usuń
  3. Za złotąl biżuterią nie przepadam, ale ta jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota biżuteria najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowa płytka, ale fajna :D Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że ten diamencik większy jest, ale bardzo ładnie go wykorzystałaś. W końcu diamenty to przyjaciele kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...