wtorek, 29 października 2013

Moje maleństwa:)

Witam!!!
W dzisiejszym poście chce się podzielić z Wami moimi małymi skarbami:)
Zbieram je już jakiś czas i trochę się nazbierało,może nie jest to jakaś kolosalna
ilość ale zawsze to coś:).Ja posiadam 130 lakierów w swojej kolekcji, 
z pewnością większość z Was ma ich lub nawet z 5 razy więcej  niż ja ale w tej 
chwili ta liczba ciągle rośnie:)










                                                             a tutaj już cała kolekcja:)
W tamtym tygodniu zakupiłam 2 lakiery glitter:)
już nie długo jakieś zdobienie z ich udziałem:)
Życzę wszystkim miłego dnia:)
Pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. ej Ty masz biały z safari i się nic nie chwalisz? a dzięki tym zdj widze teraz podpowiedź kolorów jakie masz a jakie nie z danej firmy :P nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...