czwartek, 31 października 2013

Moje naturalne pazurki:)

Hejka:)
Tak na dobranoc pokaże wam moje naturalne pazurki:)
Raz w życiu miałam zrobione żele dokładnie 3 lata temu
na mój ślub:)i szczerze powiem gdyby mi się nie złamały 
wtedy dwa pazurki pewnie bym nie zrobiła no
ale cóż rączki w taki wyjątkowy dzień muszą wyglądać 
ślicznie :)i wyglądały tylko że prawie rok zajęło mi 
"leczenie"pazurków gdyż przez dłuższy czas to nie były paznokcie twarde i silne jakie miałam tylko jak ja to mówię papierki:(
cienkie i łamliwe:(
Po zastosowaniu kuracji odżywczej udało mi się je uratować i dziś 
choć na razie są krótkie są moim zdaniem
zdrowe i ładne:)
Mam nadzieję że uda mi się za nie długo pokazać je troszkę dłuższe :) bo rosną dosyć szybko hehe:)
Życzę wszystkim Miłego Wieczorku:)
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...