środa, 30 października 2013

French Menicure

Hejka:)
Mam do pokazania małego frencha:)mi tego typu zdobienia
bardzo się podobają,
a jeszcze jak są piękne długie pazurki to już naprawdę cudo:).
Powiem tak dawno temu nie umiałam dobrze dopracować lini uśmiechu
ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach,
i każde kolejne zdobienie tego typu wychodzi mi coraz lepiej:)



te zrobiłam na święta w tamtym roku nawet trochę choinki widać hihi:)
Kolejne frenche z różem ....



a na sam koniec fioletowy brokacik z czarnym lakierem:)


Przepraszam za jakość zdjęć ale te foty wtedy robiłam tylko tak dla siebie
i nie przykładałam się do tego żeby one były lepszej jakości :(
Ale teraz robię  już ciut lepsze te zdjęcia i myślę że nie będę miała tak
dużych wyrzutów sumienia:)
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. wszystkie są fantastyczne ale te ost skradły moje serce jak je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...