piątek, 7 sierpnia 2015

Born Pretty Store naklejki w stylu Audrey Hepburn

Witam 
Dzisiaj pokaże Wam zdobienie jakie wykonałam przy użyciu 
naklejek wodnych od Born Pretty Store ,
które otrzymałam w ramach współpracy .


Tym razem wybrałam naklejki ze słynna Hollywoodzką gwiazdą  Audrey Hepburn
Nie było mi trudno zmalować jakieś mani bo od razu pomyślałam o bieli i złocie ,
biel dlatego że Audrey lubiła biel a złoto bo jest gwiazdą :)
Na całym arkuszu znajduje się spory wybór naklejek z jej postacią  i napisów z których można 
stworzyć mani w różnym stylu gwiazdy .
Takie naklejki można sobie zakupić w sklepie Born Pretty Store
w dziale Nail Art a dokładniej Tutaj .
Cena nie jest duża jak za taka ilość naklejek obecnie kosztują 3.69$ 
dodatkowo przy użyciu mojego kodu MKAX31 otrzymacie 10% rabatu na ten produkt :)
No i oczywiście na inne rzeczy nie przecenione w tym sklepie :)
 http://www.bornprettystore.com/

Moje mani wyszło tak :

Biały i złoty lakier to Golden Rose
dodałam także kilka złotych ćwieków od Born Pretty Store.




Mam tylko trzy fotki całego zdobienia bo reszta niestety nie nadawała się do publikacji,
ale myślę że nawet te trzy wystarczą na to żeby pokazać Wam moje mani :)
I co sądzicie o takich naklejkach ?
Jak Wam się podoba moje zdobienie ???

PRZEGLĄD GAZETEK

DROGERIA NATURA(gazetka)
Do końca 12 dni
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-06-08-2015,15296/1/

DAYLI (gazetka)
Do końca 5 dni
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-30-07-2015,15205/1/

DAYLI (gazetka)
Do końca 11 dni
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-18-06-2015,14421/1/

Pozdrawiam 

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wybrałabym takie naklejki, ale wyglądają bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki wygladaja fajnie, ale ten złoty już nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu jest Audrey Hepburn, a naklejki Marylin? Nie kumam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz to poprawiłam nie dopatrzenie bo na tej samej str znajduja sie równiez naklejki z Marylin i takie wlaśnie wybrałam:)

      Usuń
  4. Mi też się wydaje, że to Audrey Hepburn :D Ale pomijając to zdobienie bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. How gorgeous! Love the fact that you added the studs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomijając fakt, że to nie Marilyn, to mani super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. średnio mi się widzi, może dlatego, że ogólnie za złotem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te naklejki, świetnie się prezentują na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połącznie, te naklejki i złotko super:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...