środa, 22 lipca 2015

Recenzja lakieru termo od BPS plus mała zagadka do rozwiązania :)

Witam
Piękny dzień to i dzisiaj będzie o pięknym zielonym lakierze do paznokci :)
(dla mnie piękny bo kocham zielony :))
Tydzień temu otrzymałam przesyłkę od Born Pretty Store 
z nowymi produktami do recenzji .
Nigdy nie brałam lakierów bo mam ich naprawdę mega dużą kolekcję :)
Kto zgadnie ile mniej więcej liczy moja kolekcja lakierowa otrzyma ode mnie prezent w postaci jakiegoś lakieru z całego zbioru :)
(daję Wam cały tydzień od dzisiaj:)
Małą podpowiedź znajdziecie na moim FB :) (zdj które tam jest pojawiło się rok temu)

A teraz już do rzeczy czyli o zieleni od BPS .
Lakier który pod wpływem temperatury zmienia swój kolor z ciemnego zielonego na jasny .



 Opis produktu:
Kolor: zielony 101
Pojemność: 6ml
Wykończenie: kremowe
Krycie:2 cienkie warstwy
DostępnośćBorn Pretty Store dzieł Nail Aty dokładnie tutaj
Cena: 3.99$ w tym momencie to cena promocyjna
Normalna cena : 5.07$

Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym MKAX31 dzięki niemu dostaniecie 10 $ zniżki
 na produkty ze strony Born Pretty Store


Kilka słów ode mnie :)
Kolor cudowny z numerkiem 101 jaki wybrała dla mnie Alice nosiłam cały tydzień ,
po 5 dniach pojawił się mały odprysk na małym paznokciu i lekko starte końcówki ale to i tak mi nie przeszkadzało w tym żeby go dalej nosić :)
Tak jak wspomniałam wcześniej lakier zmienia kolor na jasny zielony pod wpływem ciepła .
Ślicznie to wygląda, miałam gradient w zależności od temperatury raz jasne z ciemnym za chwilę ciemne z jasnym albo jednolity kolor .
Super :)
Pokażę Wam jak zmienia się w zimnej wodzie a jak w ciepłej .

I jeszcze kilka fotek z efektem zmieniania się kolorów :)





 
 

A ty zdjęcia w pełnym słońcu 




I jak Wam się podoba ten lakier ???
Ja jestem mega zadowolona z efektu jaki powstaje jak i z koloru :)


PRZEGLĄD GAZETEK

DROGERIA NATURA(gazetka)
Ostatnie dni promocji
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-09-07-2015,14766/1/

DROGERIA NATURA(gazetka)
Ważna od jutra
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-23-07-2015,15013/1/

DAYLI (gazetka)
Do końca 27 dni
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-18-06-2015,14421/1/

ROSSMANN (gazetka)
Do końca 8 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-07-2015,14976/1/

Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna zieleń i świetny gradient się robi pod wpływem temperatury,:) też coś ostatnio często na zielono maluję paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zieleni na paznokciach, ale ta bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ;)! nigdy nie miałam termicznych lakierów,fajna sprawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zbiory przekroczyły niedawno 300 - jak patrzę u niektórych dziewczyn na blogach to nie jest spektakularna liczba ;)) strzelam że masz zbliżoną ilość :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego lakieru termicznego, ten jest bardzo ładny :) strzelam 330 ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleni nie lubię, ale ten wyjątkowo ładny, do mnie też leci lakier termiczny :D
    Obstawiam, że masz 362 lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś lakiery termiczne nie wywołują u mnie szybszego bicia serca. Ten jest ładny ale bez szału jak dla mnie ;) Szacuję Twoją kolekcję na ok 295 lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny - jeden mani i raz ciemniejsze, raz jaśniejsze paznokcie ;-) Myślę, że masz w okolicach 350 lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest, bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    Strzelam że lakierów masz 312 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny kolorek
    Też myślę nad tymi termo

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam coś podobnego z Allepaznokcie, fajne są tego typu lakiery. Mi by odpowiadał jakiś inny kolor choć ta zieleń też jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam takiego lakieru termicznego. Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny efekt, bardzo mi się podobają termiczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy jest ten lakier :) Tylko szkoda, że różnica między odcieniami zieleni jest niewielka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...