wtorek, 2 czerwca 2015

Naklejki wodne BPS -C151

Witam
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zdobienie jakie wykonałam 
przy użyciu naklejek wodnych.
W tamtym tygodniu otrzymałam paczkę ze współpracy z Born Pretty Store .
Tym razem wybrałam same naklejki wodne z małego braku czasu na malowanie swoich paznokci,
a moim zdaniem takie naklejki to szybki i prosty sposób na jakieś ciekawe zdobienie :)

Jako pierwsze poszły naklejki ze wzorami cało paznokciowymi , już kiedyś coś takiego miałam 
i bardzo mi się takie motywy kwiatowe spodobały (która kobieta nie lubi kwiatków :))
Obecnie taki arkusz 4 wzorów po 10 naklejek kosztuje 3.99 $ ,
można je znaleźć na stronie BPS w dziale Nail Art 
a jak się komuś nie chce szukać to dokładniej TUTAJ :)
W tym momencie nie ma na nie żadnej promocji ale przy wpisaniu mojego kodu 
MKAX31 otrzymacie 10% rabatu na ten produkt jak i na inne nie przecenione rzeczy ze sklepu 

 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-30-05-2015,13996/1/
Zapraszam na zakupy :)

A teraz przejdźmy już do samego zdobienia :)


Postawiłam na kolor czarny taki sam jak tło samych naklejek ,
 dodałam kilka neonowo różowych dżetów i wyszło całkiem fajnie .
Mani noszę do dziś tak mi się podobało i szczerze powiem że nie tylko mi :)
(skromna to ja nie jestem w tym momencie no ale co jak fajne to co niech się podoba:))
Na drugą rękę położyłam tylko kolor i dżety żeby nie było za dużo,bo nie chciałam przesadzić .
I tak już dużo się dzieje bo czarny kolor :)





Użyłam:
 Odżywka Laura Conti
Coral PROSILK nr 44
Naklejki wodne BPS
Neonowe ćwieki BPS
Top Sally Hansen 

A Wy co sądzicie o moim zdobieniu ???

I jeszcze an koniec do obejrzenia gazetka promocyjna Rossmanna :)

ROSSMANN (gazetka)
Do końca 7 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-30-05-2015,13996/1/

Pozdrawiam 

9 komentarzy:

  1. Z tego typu właśnie naklejki uwielbiam <3 Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam już do czynienia z naklejkami wodnymi od BPS i jestem z nich bardzo zadowolona i lubię je za szybkość aplikacji:) ps. a Twoje zdobienie jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naklejki całopaznokciowe :) bardzo fajne mani u Ciebie wyszło. Ja bym dała też naklejki na prawą dłoń.. jakoś nie lubię, jak ktoś myśli, że nie umiem ozdobić lewą ręką prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosiłam ostatnio naklejki wodne w praktycznie identycznej kombinacji.:)
    Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie do mnie leci ten arkusz naklejek <3 już nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są te naklejki :) sama jakoś rzadko noszę całopaznokciowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pastelowe naklejki bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani, uwielbiam naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...