wtorek, 11 listopada 2014

Niebieska porcelana :)

Witam 
Jak dostałam przesyłkę z Born Pretty Store i w środku zobaczyłam tą cudowna płytkę 
od razu chciałam coś zmalować :)

Nie wiem czy tylko Ja tak mam (ale chyba wszystkie to mamy ),że jak dostanę coś nowego 
to natychmiast muszę coś z tą rzeczą zrobić ,bo by mi to spokoju nie dawało :)
I tak miałam z tą płytką ...na drugi dzień zabrałam się za malowanie ,bo wiedziałam już co chce :)
więc sprawa byłam bardzo prosta .
Wystarczyło na białą bazę odbić ta cudowna koronkę i mani gotowe :)


Użyłam:
Golden Rose Paris #04
Miss Sporty #320
Top Coat Dor






Zdobienie skojarzyło mi się z porcelanową zastawą :)

I jak Wam się podoba moja porcelana :) ???
I co myślicie o tej płytce ???

Pozdrawiam 
Gosia

10 komentarzy:

  1. piękna jest i ciesze się, że ją mam i będę mieć jeszcze to co teraz dali nowszą wersję :)
    Koronka na żywo jeszcze lepsza była :D cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest, jeeej... tylko ja jestem tak ułomna że nie umiem używać płytek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie wygląda jak porcelana :) świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta koroneczka ;) i bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne stempelki :) a wybór kolorów jak najbardziej udany - super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...