wtorek, 25 listopada 2014

Czarne złotko


Cześć :)
Dzisiaj u Mnie pierwszy dzień pięknej zimy (ciekawe jak długo będzie pierwszy śnieg)
no ale teraz nie o tym ,a mianowicie o moim pierwszym zdobieniu do projektu
Aliny czyli Zbiorowe Malowanie edycja II :)
Na tydzień pierwszy organizatorka podała nam kilka inspiracja ,
ja za inspirowałam się ty obrazkiem :

Motyw bardzo mi pod pasował ,ponieważ czarny i zloty kolor lubię ze sobą łączyć 
i podoba mi się akurat ten zestaw ubrań hi hi :)
 
 
Klasyczne połączenie czerni i złota ,nie chciałam nic tutaj za wiele robić bo 
złotko jest już samo w sobie bogactwem :)






Do zdobienia użyłam:
Coral Prosilk #44
CR Care Romeis #16 (zakup u Chińczyka)
Płytka do stempli od Born Pretty Store BP-17
Top Cote Sally Hansen

Nic trudnego a cieszy oko :) 
Prawda ?

Zapraszam Was serdecznie do udziału e projekcie .
Dołączyć można w każdej chwili :)
http://lilang-baso.blogspot.com/p/zbiorowe-malowanie-ii.html


I jak Wam się podoba moje dzisiejsze zdobienie ?

Pozdrawiam 
Gosia 

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły Ci stempelki! I dobrze, że już nic nie dodawałaś - zdobienie jest bardzo bogate, dodatkowe elementy zepsułyby efekt, a tak jest naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmyliłaś mnie tym pierwszym zdjęciem, myślałam że to blog modowy :D Zdobienie rewelacja no iście sylwestrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubie zlotego ale zamierzam cos zmalowac jak zdaze!

    Twoje zdobienie bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie! Uwielbiam połączenie czerni ze złotem,paznokcie wtedy są takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie Ci to wyszło ;) aż wzroku nie mogę oderwać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Na prawdę wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...