niedziela, 15 listopada 2015

Wspaniały zestaw biżuterii :)

Witam
Już jakiś czas maluje pazury lakierami hybrydowymi i tych zdobień jest o połowę mniej bo jak wszyscy wiedza hybryda trzyma się spokojnie do 2-3 tygodni i częściej nie mam potrzeby ściągać nawet się już do odrostu pomału zaczynam przyzwyczajać :)
choć to było naprawdę trudne..Ciągły brak czasu zmusił mnie do tego typu manicure ale nie narzekam pazury są w dobrej kondycji nie łamią się twardsze .
Dzisiaj kolejne zdobienie jakie wykonałam hybrydami z małym dodatkiem biżuteryjnym :)

W roli głównej wspaniały zestaw złotej biżuterii ,
który możecie zakupić na stronie Lady Queen w dziale Nail Art a dokładnie <tutaj>
za jedyne 1,99$ w tej chwili jest na nie promocja cena bez promocji to 3.99$ więc opłaca się zakupić bo naprawdę warto :)
W zestawie 5 pierścionków każdy w innym stylu .
Od kiedy je mam często je zakładam na różne imprezy ;)
Świetny dodatek pasujący do większości biżuterii .

Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym minus 15 % do każdego zamówienia :)
To się opłaca :)

A moje pazurki zostały pomalowane pastelowym lakierem hybrydowym:
Semilac  Biscuit nr 032
Biały wzor z plytki BPS BP-L 003
Naklejki wodne od AllePaznokcie




Czy nie są urocze te moje pierścionki ???
No i oczywiście jak podoba Wam się moje mani :) ?

PRZEGLĄD GAZETEK

ROSSMANN (gazetka)
Do końca 4 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-09-11-2015,17113/1/

NATURA (gazetka)
Do końca 10 dni
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-12-11-2015,17172/1/

PEPCO (gazetka)
Do końca 4 dni
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-13-11-2015,17182/1/


Pozdrawiam



13 komentarzy:

  1. Do zdjęć - ok, ale w codziennym funkcjonowaniu zapewne przeszkadzałyby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne mani :) pierścioneczki też urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. mani super, a do tych pierścionków małych jakoś nie mogę się przekonać ;p dziwnie wyglądają tak w połowie palców ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne se te pazurki <3 a takie małe pierścionki są cudowne do zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się na zdjęciach takie pierścionki, nosić na co dzień nie dam rady , bo mam uczulenie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne ale bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem wielką fanką pierścionków, ale te są śliczne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mani bardzo delikatne, zwiewne i ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie wygląda super!!! A naklejki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...