środa, 28 października 2015

Słodkie ciacho od Lady Queen :) i 2 urodziny bloga !

Witam
Znowu mnie tu chwilę nie było ,staram się do Was zaglądać ale nawet nie mam czasu
 zostawić komentarza :(
Ale nadrobię to :)
A dzisiaj kolejna przesyłka z produktami do recenzji od firmy Lady Queen 

Jako pierwsze pod "odstrzał" poszły naklejki z motywem babeczek ,
akurat 25 października minęły 2 latka jak prowadzę bloga więc to prawie takie
 babeczki urodzinowe z tej okazji :)


Mały kartonik z dużą ilością elementów które można ułożyć sobie pojedynczo 
na paznokciach bądź też tak jak widać na zdjęciu można użyć jako naklejkę cało paznokciową .
Naklejki idealnie współpracują nie ma z nimi żadnych problemów podczas aplikacji ,
jeśli macie ochotę kupić sobie taki kartonik z babeczkami to 
 zapraszam na stronę sklepu Lady Queen .
Tam w dziale Nail art a dokładniej TUTAJ można zakupić ten produkt w cenie 2.06$ .
Dodatkowo przy użyciu mojego kody rabatowego KJLC15 na zakupy w tym sklepie możecie otrzymać 15 % zniżki na ten jak i na inne produkty z tej strony :)
Zapraszam 

Mam nadzieje że kolejny roczek blogowania będzie bardziej obfity w posty 
ze zdobieniami i nowymi pomysłami :)
Tego sobie życzę na tą moją kolejna rocznicę :)

A teraz pokażę Wam zdobienie jakie wykonałam przy użyciu tych naklejek :)





I co myślicie o tym zdobieniu ????
Chwilę go nosiłam bo do jego wykonania użyłam lakierów hybrydowych .
Semilac nr 050 i 056 :)

PRZEGLĄD GAZETEK

SKARB od ROSSMANNA (gazetka)
Ważny za 4 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-11-2015,16815/1/

DAYLI (gazetka)
Do końca 7 dni
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-22-10-2015,16762/1/

NATURA (gazetka)
OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI !
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-15-10-2015,16644/1/

PEPCO (gazetka)
Do końca 8 dni
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-23-10-2015,16776/1/


Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Słodko wyglądają te babeczki :-) życzę obfitego następnego roku blogowania :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie te naklejki no i super wykombinowałaś jak je wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ;) wszystkiego najlepszego ! Ja będę świętować również 2 urodziny bloga za trzy dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :D a naklejki jak i samo mani, bardzo urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczne pazurki! A Tobie i blogowi życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdobienie, ale z tym cielistym kolorem dziwnie to wygląda.

    No i spóźnione życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...