niedziela, 20 września 2015

I love Semilac :)

Witam
Trochę mnie tu mało ostatnimi czasy ,ale jestem pochłonięta pracą i nie bardzo mam czas na siedzenie przy komputerze :(
A dzisiaj właśnie o tej mojej pracy kilka słów :)
Już prawie od roku zajmuję się malowaniem paznokci lakierami hybrydowymi firmy Semilac .
Moim paniom które do mnie przychodzą bardzo się to spodobało i chętnie korzystają z moich usług i co rusz ktoś nowy się u mnie zjawia :) z czego bardzo się cieszę bo lubię to co robię i nie ukrywam że zamierzam właśnie w tym kierunku zacząć jakieś kursy , ale to dopiero od następnego roku jak będę mieć więcej czasu na jakikolwiek wyjazd na kilka dni bez dziecka :)


Pokażę Wam dziś kilka prac jakie wykonałam moim klientkom :)









I dwa ostatnie na dziś zdobienia które dla mnie są najważniejsze bo wykonane dwóm pannom młodym które mi zaufały :)



I to by było na dziś tyle mam nadzieję że Wam też się podoba to co robię :) ???

PRZEGLĄD GAZETEK

NATURA (gazetka)
Do końca 10 dni
 https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-17-09-2015,16125/1/

DAYLI (gazetka)
Do końca 3 dni 
 https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-10-09-2015,15955/1/

ROSSMANN (gazetka)
Do końca 5 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-11-09-2015,15983/1/

SKARB od ROSSMANNA (gazetka)
Do końca 10 dni
 https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-09-2015,15716/1/

PEPCO (gazetka)
Do końca 4 dni
 https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-11-09-2015,15963/1/


Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Do roku już Ci nie dużo brakuje, w listopadzie dostałaś pierwsze :p dobrze, że Ci je poleciłam bo sama widzisz są fajne i się trzymają :D a kolory mają fajne i coraz więcej. Czekam na inne kolory ich, pewno jesienne pójdą teraz w ruch a co najważniejsze dobrze, że kolory nude wprowadzili bo tego im rok temu brakowało. A są pożądane, nie wiem jak u Ciebie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdobienia świetne ;) najwięcej podobają mi się te pierwsze paryskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne ale te pierwsze po prostu cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienia. Tulipany są obłędne ;-) Tylko jedno ale: pannom młodym a nie panną młodym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie! Mój faworyt to błękitny tulipany- są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdobienia *.* talent jest ;) zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu,przepięknie zdobisz paznokcie. :))

    zapraszam do mnie,bede wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pazury :)) Działaj, działaj w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienia!!
    Szczególnie to z kokardką i to nad nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...