czwartek, 8 stycznia 2015

Zimowy ptaszek

Witam
Kocham Zimę !
Tak więc i mojego zdobienia nie zabrakło w zimowym konkursie u Ewlyn :)
Postawiłam na zimowego ptaszka.

Kiedy zobaczyłam to zdobienie u Cherry Nail Art bo właśnie jej pracą się zainspirowałam
to zapragnęłam go u siebie.
Trafiła się okazja i postanowiłam spróbować zmalować mojego 
pierwszego ptaszka :)

Do wykonania zdobienia użyłam:
Colour Alike niebieskie migdały nr 512
Matowy srebrny (nie pamiętam firmy napisze jak sprawdzę :)
Top matujący Lovely
Farbki akrylowe Oumaxi
Top coat Sally Hansen Diamond Flash

Ptaszka zrobiłam metodą One Stroke.







I jak podoba Wam się moje zimowe zdobienie ?
A i jeszcze taka ciekawostka ,gdyby Asia z blogu Paznokcie w kolorze marzeń nie pomyliła się z karteczką na konkurs to u Ewlyn były by podobne pracy tylko w innym kolorze :)

Pozdrawiam 
Gosia

8 komentarzy:

  1. Jaki śliczny ptaszek, uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW, ptaszyna jest cudowna i do tego ta kolorystyka!!
    Piekny!

    Ja nie lubie zimy, a w tym momencie u mnie leje... Teraz tylko brakuje mroziku i rano zamiast jechac to bede slizgac do domu moin zamarznietym niebieskim malenstwem ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. no no piękny ptasiu :) ja jeszcze nie robiłam takiego a juz w zeszłym roku mnie nosiło a teraz to juz nie mam czasu na to :D i chęci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest <3 Nie potrafię się nauczyć one stroke, albo mój pędzelek jest kijowy :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...