czwartek, 2 października 2014

Happy Halloween #1

Cześć :)
Halloween już niebawem :)
Dzisiaj pokażę wam moją pierwszą propozycje zdobienia .
Myślę że każda z Was lubi Halloween i na pewno coś na ten czas zmaluje:)

Do wykonania mani użyłam :
EVELINE 3D Prism # 475
EVELINE 3D Prism # 252
Glamour Magic Visage (z niebieskim brokatem )
Safari z drobinkami
Farbki Akrylowe OUMAXI

Za pomocą gąbki i lakierów Eveline zrobiłam cieniowanego frencha ,
 dołożyłam kilka srebrnych gwiazdek i całość pokryłam lakierem safari z drobinkami.
Na koniec farbkami akrylowymi wykonałam zdobienie Halloween i pokryłam wszystko topem.










I jak Wam się podoba moje zdobienie ???
Happy Halloween :)

Pozdrawiam 
Gosia

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...