sobota, 27 września 2014

Jesień z Born Pretty Store :)

Witam :)
Dzisiaj u mnie w roli głównej płytka do stempli firmy Born Pretty Store ,
i dwa zdobienia jakie wykonałam przy jej użyciu.
Biorąc tą płytkę miałam w głowie pomysł na jej wykorzystanie, a jak mi przyszło malować to normalnie pustka w głowie nastała taka ,że w ogóle nie wiedziałam jak ją wykorzystać .
Mały podgląd na samą płytkę ....




i
Kilka słów o samej płytce :
Materiał : stal nierdzewna 
Rozmiar : 5,5 cm (średnicy)
Numer płytki : Qgirl_013
Cena : 2.99 $ 
Dostępna : sklep internetowy Born Pretty Story
 Można ją dostać w dziale Nail Art a dokładnie  <tutaj> .


Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym .Przy zakupach wystarczy wpisać kod
MKAX31 a otrzymacie 10% rabatu na ten jak i inne produkty :)



Powiem szczerze że jestem bardzo zadowolona z płytek od BPS ,jeszcze nigdy nie miałam z nimi
żadnego problemu .Mają dobrze wyżłobiony wzór dzięki temu bez żadnych problemów się odbijają .
Wzory odbite na kartce prezentują się tak .

Pierwsze zdobienie w którym coś poszło nie tak bo wzór który odbiłam jest słabo widoczny i to mnie zdenerwowało i postanowiłam wykonać jeszcze w ten sam dzień zdobienie numer 2 :):



Do tego mani posłużyły mi między innymi produkty Colour Alike

Drugie zdobienie .Troszkę lepiej mi już poszło ..no ale też mam do niego to "ale" :) ,ponieważ na małym paznokci rozmazał mi się wzór i nie fajnie wygląda a nie było go jak poprawić.Jedynie zmyć i malować od początku a czasu było mało i postanowiłam to zostawić tak jaj jest.








Użyłam do tego mani :

Ten lakier Wibo ma taki śliczny kolor a ja nawet nie wiedziałam o tym że go mam :)

Które mani podoba Wam się bardziej ???

Pozdrawiam
Gosia :)

5 komentarzy:

  1. Ten fiolet jest mega mogłam go podkraść:D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm ciężko powiedzieć bo oba są ładne ale skoro się dobrze odbijają wzory to widocznie w pierwszym mani zawinił słaby lakier, który widocznie nadaje się do teł delikatniejszych i jasnych. W drugim mani pewnie za wcześnie położyłaś top temu Ci się rozmazało. Patrząc na Twoje zdobienia i to co za oknem dociera do mnie że nastała jesień :/ a szkoda bo było tak pięknie :D a ten wibo chyba też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oba zdobienia świetne ^^
    zachwycam się Twoimi pięknymi migdałami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet i ten wibo są obłędne!

    Ciężko jednoznacznie powiedzieć, które zdobienie ładniejsze, bo oba równie ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie chyba 1 się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...