wtorek, 12 sierpnia 2014

Rio i 5 tydzień projektu kwiaty *kwiat tropikalny *

Hejka :)
Trwa właśnie 5 tydzień projekt kwiaty u Red Rouge :)
Oj powiem że na ten tydzień czekałam z nie cierpliwością ...
Kwiat tropikalny tak więc i egzotyczne ptaszki :)
fiu fiu fiu :)
Za inspirowałam się tym razem filmem Rio i tym właśnie obrazkiem


Do wykonania zdobienia posłużyły mi 
China Glaze #1009 in the lime light (neon)
Safari z drobinkami brokatu
Sypki brokat (neonowa zieleń)
Farbki akrylowe Oumaxi

A teraz przyszedł czas żeby Wam pokazać moje mani :)
















Nie mogłam się zdecydować na kilka zdjęć więc dodałam wszystkie :)
I jak Wam się podoba ???
Myślę że wszystko jest w tematyce projektu :)
Pozdrawiam
Gosia :)

16 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda, ja właśnie zmalowałam też moje tropiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu! Robi wrażenie O_O Tak w ogóle to masz prześliczny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no poszalałaś w tym tyg :) pięknie zrobiłaś ptaszki idealnie pasują na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, fantastyczne. po za tym uwielbiam ta bajke <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :D
    masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, bardzo kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zajebiaszcze !! już myślałam że to z angry birds :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow cudowne , ślicznie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW wyszło bajkowo!!!! kolorystyka idealnie oddaje temat!!! Wpasowałaś się tym zdobieniem na prawdę idealnie!!!!


    Mam prośbę. Czy mogę prosić o maila z podpowiedzią gdzie dopadłaś taki super kursor i jak go u siebie zainstalować? ;? nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne papużki,moje dzieciaki by się ucieszyły z takiego widoku,bo uwielbiają ten film :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...