wtorek, 3 czerwca 2014

Abecadło z pieca spadło ....

Hejka :)
Abecadło z pieca spadło ..... 
I wylądowało u mnie na pazurkach :)
Ostatnio przeglądając internet wpadłam na zdobienie z wykorzystaniem liter ,postanowiłam i ja coś takiego zmalować nie było trudno ,gdyż a pomocą przyszła mi płytka do stempli Konad
 (którą jakiś czas temu wygrałam).
Połączyłam ze sobą dwa delikatne kolorki beżowy i niebieski .


Do wykonania mani użyłam:
Cleme Oh la la Charlotte
Colour Alike wiosenna kolekcja #512
Coral Prosilk #44
Wzór z płytki Konad f3

Tak ostatnio podobają mi się przeróżne cieniowania że i u mnie tego dość sporo teraz w ostatnim czasie:)
Gradient wykonałam beżem w połączeniu z holo niebieskim ,tylko jednego pazurka pozostawiłam w kolorze Charlotte ,a na nią położyłam holo alfabet:)
Z kolei na pozostałe pazurki odbiłam czarnym lakierem ten sam wzór.
Zaczęłam robić zdjęcia i ten holo alfabet był słabo widoczny ,
więc postanowiłam i na tym położyć czarny wzór.
Same oceńcie jak to wyszło :) Mi osobiście mani przypadło do gustu :*







I jak Wam się podoba moje Abecadło???
Pozdrawiam 
Gosia :)

16 komentarzy:

  1. cudownie wyglądają w wersji z literkami wyłącznie na palcu serdecznym :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super efekt! Pięknie wyszło Ci cieniowanie, a całość robi duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny efekt!!! Jestem pod wrażeniem :) i ten gradient - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie. Sama bym takie chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. holo słabo widoczne przy stemplach za to solo fajnie. Miałam go już na stopach to wiem jakie są jego możliwości :) Świetny wzór literkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, na dwóch pierwszych fotografiach bardziej mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie to wygląda ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super mani! fajna kolorystyka i gradient

    OdpowiedzUsuń
  9. mega wyglada to połączenie ombre i stempelków

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Jestem pod wrażeniem! Wspaniały efekt osiągnęłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysł :) Fajne stempelki

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt piękny zarówno przed literkami jak i po :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...