niedziela, 11 maja 2014

Paris in Love

Hejka :)
Przyszła kolej na pokazanie Wam mojego zdobienia konkursowego do Cleme Cosmetics
PARIS IN LOVE :)
Konkurs jest już zakończony a wyniki będą w poniedziałek :)
Moim marzeniem jest tam kiedyś pojechać i zobaczyć słynną Wieżę Eiffla
i właśnie tego nie mogło zabraknąć w moim mani.


Użyłam:
lakier Paola nude blady róż (numer nie znany)
farbki akrylowe
cienki pędzelek
wzorek z płytki BPS(kotek)
top cote Dor #0

Postawiłam na romantyzm:) Kolacja wieczorną pora pod Wieżą Eiffla a potem przejażdżka na rowerku:)
Tak właśnie bym spędziła noc w Paryżu .










 A tak powstawało moje mani :)

I jak Wam się podoba taka wizja Paryża?

Życzę Miłego Wieczorku :)
Pozdrawiam 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ;) chętnie wybrałabym się do Paryża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem miałam okazje zobaczyć na żywo :) poszalałaś :D powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zasługują na nagrodę. Krzesełko przy stoliku mnie rozwaliło:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Latarenka super ! Całe zdobienie wymiata. Very sweet and romantic :))

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te kwiaty jako ramki ^^ fajnie całość ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha to kiedy wycieczka do Paryża:)
    Super pomysł na zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musimy się umówić nazbierać kasy i jedziemy hihi :) a po płytkę zapraszam :)

      Usuń
  7. Wow jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantycznie!:) Piękne są, wyglądają obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne! bardzo kreatywne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...