środa, 19 marca 2014

Kolorowo neonowo

Cześć!!!
A dziś zaległe zdobienie które czekało do publikacji:)
Zdobienie wykonane na konkurs do B for Beautiful Nails ,już dawno po konkursie a moje mani leży i spokojnie czeka hihi:)ale się doczekało.


Kocham neonowe kolorki i to mani nosiłam naprawdę długo(zmyłam po tygodniu bez żadnych odprysków)
 i aż mnie zaskoczyła trwałość lakierów firmy Lemax. Kupiłam je kiedyś u chińczyka, ile było kolorów tyle wzięłam i nie żałuję bo lakiery są bardzo śliczne:)
Do wykonania mani użyłam:
*Lakiery Lemax neonowe
*Colour Alike Ja pierniczę #500
*Safari lakier z drobinkami
*stemple

Dużo zdjęć :)zapraszam















I jak Wam się podoba takie zdobienie w takich kolorkach ???

Jeszcze jest jedno zdobienie które brało udział w konkursie i Ani ale to następnym razem ,
bo oczopląsu można by było dostać :)

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam neonki, a jeszcze jak wyjdą na pazurkach tak jak wyglądają w buteleczce, a nie jakieś wypłowiałe, to to jest coś ;)

    Twoje neonowe zdobienie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory i tak wakacyjnie aż się chcę już lata :) ten wzór stemplowy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie mani kojarzy mi się z plażą!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne kolory i super wyglądają z tym brokatem!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są, super wyglądają ze stemplami również

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mani! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...