czwartek, 2 stycznia 2014

WIBO WOW sand EFEKT nr.1 efekt matowego piasku.


Witam!!!
Po długim odpoczynku od komputera i od malowania paznokci wracam z nowym zdobieniem.
Święta to czas radości i czas prezentów:)
Moim jednym z prezentów był zestaw lakierów i dziś chcę wam pokazać zdobienie
 z jednym z nich.


W roli głównej będzie lakier
  WIBO WOW sand EFEKT
efekt matowego piasku.
Miałam złą przygodę z jednym z tych piasków i powiem szczerze obawiałam się że historia się powtórzy,ale
lakier spełnił moje oczekiwanie,gdyż ma nieziemską strukturę piasku.Zakochałam się w nim bez pamięci urzekł mnie jego kolor i cała reszta:*
W tym mani postawiłam na prostotę i elegancję i myślę że mi to w miarę dobrze wyszło:)
Do wykonania mojego zdobienia użyłam :


Wzorek wykonałam też lakierem piaskowym i powiem że spisał się b.dobrze :)
Zapraszam na resztę zdjęć ...





I jak wam się podoba takie połączenie?
Korzystając z okazji chciałabym wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku:)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. świetne to połączenie, piasek jak widzę idealnie nadaje się do stempli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się zdziwiłam że będzie się dało nim zrobić wzorek ale wyszło bobrze:)

      Usuń
  2. Śliczne, piękny ten piasek
    Też chcę wypróbować piaski z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego piasku, chętnie bym spróbowała.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, mi te stempelki w ogóle nie wychodzą;/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne mani w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Genialnie to skomponowałaś i wszystko idealnie pasuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No popatrz to widzę że mój prezent przydał się również do stemplowania :) dobrze wiedzieć że się nadaje do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie;) U mnie dzisiaj również ten niebieski piasek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione na tym blogu.
Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Obserwujemy?/ Obserwuję", gdyż ja staram się odwiedzić każdego kto wejdzie na mój blog.
Wszystkie komentarze ( dobre jak i złe) mobilizują mnie do dalszej pracy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...